Dlaczego SEO nadal ma kluczowe znaczenie dla marketingu online

Bez wątpienia spotkałeś wiele osób, które twierdzą, że są w stanie szybko podnieść Twoją witrynę w rankingach. Tak zwani „specjaliści ds. SEO”, którzy być może stosują podejrzane techniki, które mogą zadziałać w krótkim okresie, ale prawdopodobnie zostaną ukarani w perspektywie średnio- lub długoterminowej. Skuteczne pozycjonowanie jest trochę inne. W tym krótkim przewodniku nauczymy Cię: • Czym […]

Dlaczego SEO nadal ma kluczowe znaczenie dla marketingu online CZYTAJ DALEJ »

Dlaczego SEO nadal ma kluczowe znaczenie dla marketingu online

5 sposobów na poprawę optymalizacji współczynnika konwersji

Jako partner – lub jakikolwiek marketer – Twój współczynnik konwersji ma kluczowe znaczenie. Zarabianie pieniędzy polega na uzyskiwaniu konwersji, niezależnie od tego, czy jest to faktyczna sprzedaż, potencjalna sprzedaż z formularza, czy kliknięcie prowadzące do oferty partnerskiej. Bez konwersji nie przynosisz żadnych pieniędzy. Jeśli Twoje strony docelowe i witryna ogólnie cierpią z powodu słabych konwersji, musisz

5 sposobów na poprawę optymalizacji współczynnika konwersji CZYTAJ DALEJ »

optymalizacja wspolczynnika konwersji
Scroll to Top