Jako partner – lub jakikolwiek marketer – Twój współczynnik konwersji ma kluczowe znaczenie.

Zarabianie pieniędzy polega na uzyskiwaniu konwersji, niezależnie od tego, czy jest to faktyczna sprzedaż, potencjalna sprzedaż z formularza, czy kliknięcie prowadzące do oferty partnerskiej. Bez konwersji nie przynosisz żadnych pieniędzy.

Jeśli Twoje strony docelowe i witryna ogólnie cierpią z powodu słabych konwersji, musisz pomyśleć o czymś, co nazywa się CRO lub optymalizacją współczynnika konwersji.

Powiemy Ci:

● Czym jest optymalizacja współczynnika konwersji
● Dlaczego jest tak ważna dla Twojego sukcesu
● 5 sposobów na jego poprawę

Co to jest optymalizacja współczynnika konwersji (CRO)?

Optymalizacja współczynnika konwersji ulepsza Twoją witrynę, aby uzyskać jak najwięcej konwersji.

Samo wrzucenie kilku podstawowych informacji o ofertach i linku prawdopodobnie nie zachęci wielu ludzi. Musisz go sprzedać, a to wykracza poza zwykłe umieszczenie naprawdę dobrego tekstu na stronie docelowej i nadzieję, że ludzie go przeczytają.

Zasadniczo próbujesz zwiększyć swoje szanse na sprzedaż lub jakąkolwiek konwersję. Może to być uzyskanie tropu lub pobranie czegoś. Najważniejsze jest to, że musisz przekonać ludzi do podjęcia działań i tu właśnie wkracza CRO.

Jak ulepszyć optymalizację współczynnika konwersji?

Istnieje wiele sposobów na ulepszenie witryny w celu uzyskania lepszych konwersji, a my opracowaliśmy 5 naprawdę przydatnych strategii, które możesz wdrożyć.

# 1 Uczyń swoją witrynę tak szybko, jak to możliwe

Szybkość ładowania witryny jest jednym z głównych czynników wpływających na konwersję.

Żyjemy w czasach, kiedy każdy chce wszystkiego od razu. Ludzie nie chcą czekać. Czy wiesz, że ponad 50% ludzi opuści Twoją witrynę, jeśli załadowanie zajmie więcej niż 3 sekundy?

Posiadanie wolno ładującej się strony internetowej z powodu wadliwego kodu, obrazów w wysokiej rozdzielczości lub po prostu wielu różnych rzeczy dzieje się w tym samym czasie, może poważnie wpłynąć na zdolność przekonywania ludzi do pozostania. Postaraj się, aby Twoja witryna była jak najszybsza, ponieważ pomoże to również Twojemu SEO.

# 2 Użyj testów dzielonych

Możesz nie tylko podzielić reklamy testowe, aby zobaczyć, co uzyskuje więcej kliknięć, ale także podzielić testowanie stron docelowych.

Oznacza to, że jeśli 10 osób odwiedzi Twoją stronę docelową, 5 zobaczy jedną wersję, a 5 – drugą. Może to być cenne, ponieważ możesz przetestować wiele różnych układów, kopii i stylów, aby zobaczyć, co zapewnia lepszą konwersję.

Po wykonaniu tej czynności przez pewien czas będziesz w stanie przeanalizować dane i przejść do strony o najwyższej wydajności, która poprawi konwersje.

# 3 Miej bardzo jasne CTA

CTA (Call To Action) wezwanie do działania to część strony docelowej, która jest niezbędna do uzyskania konwersji.

Ma na celu wywołanie natychmiastowej reakcji, więc ludzie klikają łącze, aby przenieść ich na stronę sprzedaży, ofertę lub do innego celu końcowego dla tego gościa. Podczas gdy Twoja strona docelowa i witryna internetowa wymagają dobrego tekstu, wezwania do działania muszą być wyjątkowe i łatwe do zauważenia dla użytkownika.
Miej je wyraźnie rozrzucone po swojej stronie, aby były zauważalne i napisane w sposób, który przekona kogoś do działania.

# 4 Utrzymuj to na minimalnym poziomie

Twoja witryna nie powinna być zagracona ani niechlujna, zwłaszcza jeśli Twoim celem jest uzyskanie konwersji na tej stronie.

Unikaj nadmiernego komplikowania przez skomplikowany projekt i upewnij się, że czynniki rozpraszające są ograniczone do minimum. Chcesz jasno powiedzieć osobie, jaka jest Twoja oferta, jakie są korzyści i jak mogą ją otrzymać.

Otóż ​​to. Uzyskaj przejrzysty projekt, przekonującą kopię i maksymalnie uprość wszystko. Istnieje wiele przykładów tego w Internecie.

# 5 Zapewnij świetne oferty

Wreszcie możesz wdrożyć wszystkie wybrane strategie optymalizacji, ale jeśli Twoje oferty nie są tak interesujące, nie uzyskasz wielu konwersji.

Może to być proces prób i błędów. Dowiesz się, kiedy niektóre oferty są po prostu złe i nie ma dla nich rynku, ale w innych musisz pozwolić, aby dane Cię poprowadziły.

Nawet jeśli masz skuteczną stronę docelową, naprawdę szybki czas ładowania swojej witryny, wyraźne wezwania do działania i fantastyczną kopię, jeśli ludzie nie dokonują konwersji, może to być tak, że Twoje oferty nie są wystarczająco popularne, aby ludzie mogli podjąć działania.

Optymalizacja współczynnika konwersji i marketing afiliacyjny

Marketing afiliacyjny opiera się na konwersjach. W ten sposób zarabiasz pieniądze.

Niski współczynnik konwersji oznacza, że ​​nie będziesz zarabiać tyle pieniędzy, ile powinieneś. Wdrażając te techniki optymalizacji współczynnika konwersji w swojej witrynie i na stronach docelowych, możesz poprawić ogólny współczynnik konwersji.

Może nie zadziałać od razu, ale po pewnym czasie powinieneś zobaczyć wyniki.

Przewiń do góry